Picknick

Hej.
Idag hade vi km i brännboll från typ 8 till 11.
Det gick inte bra,vi förlorade alla matcher -.- och sen var det så kallt så jag skakade hela tiden.
Men efter det har jag varit hemma och städat mitt rum och sen har jag varit med lina och gjort typ inget.
Sen så spelade vi brännboll ett tag med massa andra men sen gick jag,lina,liv,Ellen,Julia,Frida,Faith och Marie till andra sidan och spelade ist.
Efter det så åkte jag,lina,liv och Ellen och köpte kladdkaka(eller liv och Ellen köpte) men sen åkte lina hem och då så gick jag,liv och Ellen och hade "picknick" på bumerang taket,så vi satt där och pratade om massa saker.
Kom typ nyss hem,ska ta en dusch nu och imorn är vi lediga så skriver mer då.
//Selma

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!