Spa

Hej!
Idag hade vi en kort dag,vi slutade typ 12.
Sen 16.00 hade vi dansträning till 19.00 och det var lite jobbigt,men jättekul!
Vi lärde oss typ 3 små koreografier till kf.
Sen efter det så har jag,Liv,Ellen & Samina haft en spa kväll,vi bastade,hade ansiktsmasker,hårinpackning och allt sånt där,det var jättekul,dom har just åkt hem.
Fattar inte att idag har det haglat och imorn är det skolavslutning,hur ska jag överleva i short och kilklackar liksom!?
Men får typ packa ner en jacka i väskan.
Visar min skolavslutningsoutfit imorn.
Nu ska jag försöka sova.
//Selma

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1634274/images/2012/pic_205766917.jpg" class="image">

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!