Tillbaka

Hej.
Har inte orkat eller haft llust att skriva på ett tag nu.
Ihelg så har jag varit i Kangos och sommarjobbat med att plantera skog lördag & fredag.
Igår kom jag hem och då sov jag hos Lina,vi kollade typ film och sånt.
Och idag så har vi haft dansträning 19-20.30 typ,har imorn och onsdag också,och såklart nästa vecka för på lördagen på kf så ska vi ju dansa!
Har inte så mycket mer att skriva om så lägger upp lite bilder från ihelg.
//Selma














Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Jätte fin blogg! Hur resten av veckan ut för dig? :)
Kolla gärna runt på min blogg och mina kategorier, vem vet du kanske gillar den? :)
-
Kommentera gärna det på min blogg annars får jag aldrig svar på frågan! :P (det med den nya blogg.se designen)

2012-07-18 | 05:10:05
http://jaasses.webblogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!