-

Hej tänkte berätta det jag kommer ihåg från idag.
Var ute å spelade fotboll på rasten, sprang å täckte mål å fick en stenhård boll i tinningen så såg ut som ett fyllo som inte kunde stå still så allt svartnade hörde bara ljud. Såg ingenting på kanske en kvart elr 20 min. Några börjde fråga vad fan jag höll på med när jag började typ snubbla runt.. Sen sprang Kasal å hämta lärare å jag tog tag i massa folk för å hålla mig uppe. Gick lika rakt som en kurva;)
Fick gå in till skolsökterskan å sitta där med en ispåse å sådant. Väntade på pappa som kom å hämta mig sen åkte vi in till akuten. Där kollade dom blodtryck å andningen två ggr. Sen kom det en läkare som kollade lite grejer sen fick man åka hem. Sen har jag tagit det lugnt och vilat. Fick en lätt hjärnskakning. Det är ungefär det 
jag kom ihåg med hjälp av att fråga kasal vad som hände.. ;)
Men nu måste jag gå å tvätta bort sminket å sen borsta tänderna sen invänta emma sen blire å sova men bloggar senare puss//Lina♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!