Sommarlov!

Hej !
Idag har det varit bara typ 3/4 grader.-.-
Så ist för shorts fick jag ha jeans,men hade kilklackarna iaf och jag var typ lika lång som Lina:D
Men efter avslutningen som slutade typ 11,så gick jag lina michis och michis lillebror till lina ett tag,sen gick jag lina emma fanny Hanna Viktoria Erika och pappa å fikade.
Nu ska jag möta lina på kvantum å vi ska hyra film och kolla hos mig.:)
Orkar inte med nån outfitbild nu.
Vet inte vad jag gör på den här bilden men aja.
//Selma

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


MMEELI.SE / L.A dreams & hairdressing (student)

Jag gillar inte att be om tjänster så när jag gör det - då är det något jag verkligen vill. SNÄLLA, ge en ärlig röst i Miss Universe Sweden och jag kan inte tacka dig nog..



Föll på mållinjen i Miss World Sweden.. Här kommer min andra chans, hjälp mig?!



http://www.missuniverse-sweden.com/Miss-Universe-Rating/214/Emelie_Nielsen

2012-06-12 | 06:58:29
http://mmeeli.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!