Är jätte trött!!

Hej nu är jag i Kurra.
Har varit på ridningen
nyss,då fick vi en hink
med några saker i som
vi skulle gissa vad det
heter! Då var vi 2 grupper,
och jag och några andra tjejer
var i en grupp, då fick vi 12
av 13 rätt! Men det vart lika
mellan dom två grupperna.: P
Sen så fick vi rykta hästar,
Då ryktade jag Odessa! <3
(fasst då det var en till)
Det är ganska konstigt för
Odessa är jätte snäll och
mysig med mig! Men några
i min ridgrupp tycker hon
är läskig och försöker att
nafsa,sparka eller klämma
in dom i väggen!?! Jag kan
inte förstå det! Idag så sa en
det till mig och jag ba:
Är du säker på att vi
paratar om Odessa i
Kiruna stall??.
Jenny ba: jaa hon som står i
Kiruna.
Jag ba: ööööö??.
Sen sa jag att hon inte
gör så mot mig! Då kom vi
överens om att hon kan vara det
men inte så ofta! Hej då skriver kanske senare♥♥//Lina
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!