Fredag♥

Hej☻
Äntligen är det Fredag!
Det ska bli så skönt med helg.
Vi kanske ska åka till Kurra idag
och Liv ska följa med isånafall☻
Och jag är jätteledsen för att jag
inte skrev nåt alls igår!
men jag kände att jag behövde en
datorfri dag^^
Jag var ute och spelade brännboll hela dagen,
från 4 till 10 över 8.
Det var jag,Liv,Anton,Robin,Mikaela,Lina
som spelade.
Och nu har jag jätteont i benen efter igår :/
Igår sov Liv över hoss mig☻
Fasst vi var så trötta efter brännbollen så vi
somnade direkt^^
Jag ska snart åka med pappa & Fanny och ta pass...
Usch! Jag gillar inte att ta pass(fast har bara gjort det 1 gång)
men sist så tvingade han mig att sitta jättekonstigt!
så jag får hoppas att han inte gör det den här gången.
skriver mer senare:)
Hittade en cool bild som jag fotade i Kurra sist!
Hejdå//Selma♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!