Kangos


Hej!
Här är det jätte fint väder!
Det är soligt och varmt :)
Har inte hunnit skriva tidigare idag menmen,
för först vaknade jag,kollade lite Tv
sen gick jag ut,då hade jag ingenting
att göra så jag skottade fram grillen(jobbigt ^^)
För vi ska kanske grilla idag.
Sen packade jag för idag ska vi ju till Kangos.
Filmen vi kollade igår var jätte hemsk!
Den handlar om en tjej(Meg) och hennes
lillasyster(Susan) och deras
föräldrar är med om en bilolycka
och föräldrarna dör.
Då måste dom flytta till sin moster/faster Ruth
och hon slår dom och det blir bara värre och värre..
Kolla den,den är jätte bra!(och hemsk då)
Ska snart gå ut :) Hejdå//Selma♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!