Legally Blonde

Hej!
Jag var nyss ute med Gibzon igen.
Före det så kollade jag på Legally Blonde,
Den är bra☻
Fanny är med sin kompis Lina nånstans
och pappa är och handlar så jag
är ensam hemma..
Kommer ni ihåg inlägget där jag tipsade om filmen Legally Blondes? Då skrev jag ju att dom tjejerna som spelar huvudrollerna är kusin med Elle i filmen,Den här heter ju Legally Blonde och Elle är huvudpersonen☻ Kolla på den! Hejdå//Selma♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

filmen är aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasbra ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::d

2010-04-09 | 18:48:44




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!