MjölkChocklad♥

Hej igen!
Det här blir nog mitt sista inlägg för
idag & imorgon om jag inte hittar
nåt att skriva om nu.
Vi var för ett tag sen och handlade inför Kangos,
då köpte vi mjölkchoklad♥
det är gott!
Jag tror jag ska dricka den på vägen till Kangos!!?
Och nu sitter ni säkert där och tänker:vad har Gibzon att göra med mjölkchoklad??? Och då kan jag säga er:INGENTING! Och andledningen till att jag har denna bild i detta inlägg är:ingen.. lr egentligen,Så försökte jag ladda upp en bild på mjölkchoklad men det gick inte! då jag fick ta en gammal bild som jag har fotat istället hur mkt den än har att göra med mjölkchoklad! Okeej det var rätt så komplicerat(tycker jag)(jag är inte så smart ibland) Hejdå//Selma♥ Ha en fortsatt trevlig Söndag..
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!