Pizza

Hej!
Idag har vi varit och köpt chips och
så hyrde vi en film jag kommer inte
ihåg vad den hette men det var typ
Girl Next Door lr nåt,jag sökte efter
den på google(bild)
Men det fanns ingen bild bara på en annan
film istället.
Men efter det kom vi hem,jag duschade
och så beställde vi pizza :/
Det kan vara gott men jag börjar
alltid må illa efter jag har ätit(jag mår illa nu)
Men det är gott ändå fasst jag äter inte
det så ofta.
Jag åt bara en liten bit det var Vesuvio.
Hittade ingen bra bild på vesuvio men
på en annan pizza(det var den ändå ''snygga'' bilden)!
Hejdå//Selma♥
PS:Det blev helt fel på inlägget så jag råkade publicera 2 st men den här är den rätta.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!