Teatern

Hej!
Har just kommit hem från
teatern.
Det var jättekul där☻
Jag håller alltid på att skratta ihjäl
mig när jag är där för det är alltid
nån som säger nåt roligt^^
Hanna & Tova ska spela
kärringar och så sa Kikki(teaterledare)
att man måste dansa loss på den här låten
eller vad hon nu sa(minns inte)
Hanna ba:Ja,jag brukade dansa loss
när jag var en ung..snäcka!
Jag höll på att skratta ihjäl mig xD
Sen sa Hanna:Tova,vi kan spela
fjortiskärringar!
Tova:Ja,jag är 33 år!
Eller 64 egentligen och jag har sugrör!
Hanna ba:Me va har sugrör att göra med fjortis?!?
Tova:Men jag dricker kaffe med det!
jag ville bara skratta jätte högt.. men
det vågade jag inte göra^^
Men iaf på Valborgsmässoafton
så ska vi ha en föreställning
i Loussa backen☻
Vi ska hålla på att sjunga & dansa osv.
VI ska sjunga & dansa till värsta schlagern.
Inte min favorit(jag gillar inte svenska låtar så värst)
menmen det är ju kul att vara med ändå!
hejdå//Selma♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!