The Girl Next Door

Hej!
Nu hittade jag en bild på filmen!
Pappa och Viktoria är på en fest
så jag,Fanny,Hanna & Evelina(viktorias dotter
som är här på besök)
Är helt ensamma hemma,lr ja med Gibzon då.
Fanny,Hanna & Evelina kollar Johan Falk i
källaren så jag och Gibzon är ensamma på övervåningen.
Ikväll och inatt så ska jag,Fanny,Hanna & Line(Hannas kusin)
Ska vaka^^ Det är när man är vaken hela natten,
jag kommer säkert somna menmen jag ska försöka vara vcken
hela tiden..
Och så ska vi kolla The Girl Next Door det är en Rysare!

Och imorgon ska vi åka till Kangos och vara där till Tisdag.
Jag hinner kanske bara skriva ett till inlägg idag men
jag skriver imorgon innan jag åker.Heh,den ser läskig ut^^ Men bra! Hejdå//Selma♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!