Tillbaka

Hej
Jag kom precis hem från
hundpromenaden.
Det gick inte så bra
för jag,sara,Liv,Alva & Sanna
tappade bort alla andra tom lärarna,
så vi fick gissa oss fram till Lombia
men det värsta var att vi aldrig kom
fram till Lombia.
Alva & Sanna gick en annan väg
än jag,Liv & Sara och efter
ett tag blev vi så trötta i benen
att vi stannade(vi visste inte vart vi var)
och fikade uppe på en kulle!
Men Gibzon var på Zmilla hela vägen
och han drog och lyssnade inte på mig :/
Jag blev så irriterad!
Sen hittade Birgitta oss(lärare)
så vi gick en bit med henne,men sen
så kom min moffa körandes efter vägen
och jag,Liv & Sara fick åka hem med moffa
Sen kom jag hem.
Hejdå//Selma♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!