Yoghurt & Flingor♥

Hej!
För några timmar sen kom jag hem från kören.
Jag gick inte på teatern för dom skulle ändå
träna till en teater som jag inte ska vara med på..
Men det var kul på kören iaf.
Efter kören så kom mamma & Fanny och hämtade
mig,så åkte vi och handlade på
Ica Kvantum(ny affär i Kiruna).
Jag köpte en ny hårborste(lila) för min förra gick sönder
och så köpte jag tuggummi och en ny tandborste.
Sen kom jag hem,kollade Vänner,tog en dusch,
Lyssnade på musik,
åt yoghurt & Flingor till kvällsfika♥
Sen gick jag upp på övervåningen,till badrummet
och borstade tänderna i min nya tandborste^^
Och nu är klockan 20.56 Tisdag Kväll xD
Ska snart gå upp och läsa Maddes Melodi och så
skriver jag mer imorn om jag inte hinner slänga
ihop ett till inlägg nu..
Godnatt//Selma♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!