Första skoldan

Hej hej!
Idag har jag varit med Moa.k
typ hela dan så har inte hunnit blogga :/
Idag var det ju första skoldagen.
Vi började kl 9 på morgonen men jag
hade inte tid att blogga.
Det har regnet nästan hela dan.
Cyklade till skolan imorse & blev lite blöt.
Sen slutade vi halv 1 & så cyklade jag till
Moa.
Vi var först med Ida för hon var med oss medans
hon väntade på att bussen skulle komma.
Sen missade hon den så hon fick vänta 2h på nästa.
Här kommer lite bilder på Dagens Outfit:
Visste inte vad jag skulle ha för ''pose'' så tog flera..
Här ser man inte kläderna så bra..

Tröja:KappAhl
                                                                           Rosetthalsband:KappAhl
                                                                           Bälte:KappAhl
//Selma♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!