Kladdkaka

Hej!
Idag var vi & fikade på café Paládium
& jag åt kladdkaka & hallonsoda♥
Som Lina sa så är det ju skola imorn :(
Börjar 6:an...
Men som tur är har vi sovmorgon till 9 ist,
så jag hinner nog slänga in ett inlägg
innan jag cyklar iväg.
Ska bli jobbigt att börja stiga upp tidigt varje morgon.
Vid halv 7/7 alltså :(
Snart ska vi beställa pizza sen ska jag gå ut
& springa runt berget(2km)
Sen ska jag ta ett varmt bad & ansiktsmask.
Sen ska jag sätta gurkor på ögonlocken :D
Har alltid velat göra det & så hjälper det mot
påsar under ögonen..
...fasst jag har inga påsar under ögonen men vill bara prova.
Btw på Tisdag ska jag klippa mig♥
Hoss Hårstylisterna kl.16.00
Ska klippa upp igen för det har växt ut så mkt.
Sen ska jag klippa kortare snelugg..

♥Kladdkaka♥
//Selma♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!