Pictures

Hej!
Kom hem för någon timme sen.
Det har varit jättekul dom här 2 veckorna x)
Först åkte vi som sagt till Storforsen.




Sen åkte vi i några timmar,sen stannade
vi i Umeå och sov där en natt.
Sen åkte vi vidare ner i Sverige
till Hudiksvall.
Vi sov där en natt,och så spelade vi mini-golf :):
x)



Sen åkte vi till Norrköping & bodde på en camping
i 2 dagar & så gick vi på Kolmården,
Där hade dom studsmattor som man satt fasst i nån
typ ''sele'' och så hoppade man jätte högt:
♥ Minigris

haha

försökte göra en volt..

Men på Måndag åkte vi till Skåne♥
Där var min kusin Lina,hennes föräldrar
för hennes mamma Ritvas syster Rita bor i Skåne.
Vi kom dit vid 7/8 tiden..
Jag,Fanny,Lina & Louise gick till en brygga en bit
bort och badade typ 10 på kvällen och var där ganska länge.
På Onsdagen åkte vi in till Kristianstad & shoppade lite.
Jag köpte ett nagellack(L'oreal;Glassy Cerise),
en ny bikini,ett par öronhängen & en söt lila mössa.
Sen gick vi på Trendie & åt bakpotatis♥
Sen badade vi typ varje dag.
Dom har 5 katter & höns.
2 vuxna katter;James & Skrollan & 3 kattungar;
Millan,skägget & mustachen x)
dom var jättesötaa♥♥
vi var där i en vecka.
Sen åkte Mamma,Rita & Ritva på stan
men vi & gubbarna stannade xD
Så träffade dom Calle Kristianson från Idol!!
Och så hade dom ingen penna så jag fick ingen autograf :(
där badade vi..

Millan♥



jag..
Och en brödrost x)


När vi var påväg till bryggan.

mitt nya nagellack♥

Skägget♥



hahaha jag & Fanny xD

Jag & Millan♥

Skrollan♥
Sen åkte vi mot Göteborg.
Första dan gick vi på stan & shoppade.
Och på Universeum
jag köpte:
Cubus:ljusrosa mjukisbyxor,vitt linne,
ljusrosa linne & svarta klämmor.
KappAhl:Jeans & Cupcake läppglans(samlar på dom)
H&M:Blå t-shirt.
Sen köpte jag ett till Cupcake läppglans.
Just nu är det mesta i tvätten så jag visar allt jag köpt imorn.
Sen på Söndag & Måndag gick vi på Liseberg.







Slänggungorna




På Tisdag gick vi på Lotta På Liseberg men vi såg inte så mkt.
Eric Saade på bilden..
ja det var väl alla bilderna..
Idag köpte jag & Fanny Gerbiler(Ökenråttor)
(2 st)
Dom är bröder & jätte söta♥
Dom hetr Piff & Puff(min är Puff)
Ska visa en bild på dom i nästa inlägg.
//Selma♥



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Vilma

Jag vill också åka iväg!!!!!

Du har nog haft roligt!!

2010-08-15 | 13:40:19




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!