Lösnaglar

Hej Hej!
Har tyvvär inte hunnit skriva mer än 1 inlägg idag:/
Men först var vi som sagt på stan,sen provade
jag kläderna igen.
Sen gick pappa & Viktoria på grillfest vid 4
(och är där än x))
Så jag & Fanny åt middag.
Sen gick jag ut i regnet med Gibzon
& han smet 2 ggr!
men det var någon lös hund där som hette
Milton :)
Han var jättefin.
Sen kom jag in & så spelade jag & Fanny Wii.
Sen gick vi ut med Gibzon igen.
Sen fick jag lösnaglar!
Först fick vi fila & måla dom.
Sen satte jag händerna i en skål med varm vatten
för att tvätta dom(medans vi satte på ansiktsmask)
,sen målade jag på ''rengöringslack''
sen typ nagelförstärkning & sen nån kräm som hjälper
mot spruckna nagelband.
Sen limmade jag på naglarna.
              Klart♥
Såhär blev det:
Lite långa även om vi filade :/

lHär ser man hur långa dom är,
lite gul bild menmen..

Och en söt liten kina-figur som
jag köpte i Vietnam i en souvenirbutik..

Det som irriterar mig mest är att
det är jättejobbigt att skriva på datorn!
och så är jag rädd att dom ska lossna hela tiden!

//selma♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hanna strömbäck

Hej på er.

Guud jag har också alltid velat ha lösnaglar men jag har inget nagellack eller lösnaglar!! : (

poss å krum Hanna strömbäck

2010-08-22 | 11:13:31
Lovvi

Man ser att det inte är dina naglar..Men är det eran skola på bilden??Vad heter den?? Jag bor i Stockholm. Var bor ni föresten?/Lovvis

2010-08-22 | 15:08:30
anonym..

Lite förstora ;)

2010-08-25 | 19:09:35




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!