Städdag :/

Har tyvvär inte hunnit skriva
idag för vi har haft en typ ''städdag''
Så jag har städat...
Har precis beställt en skiva med Taylor Swift
på Cdon.com
<- skivan jag beställde.
Så den kommer om några dagar :D
Tänkte beställa hennes nya skiva Mine men den finns inte
i Sverige än..
Eller den fanns inte på cdon.com iaf..
Men ska köpa den när den kommer hit.

Det är ganska svårt att fota råttorna
För dom är mest i deras lilla hus som är i buren.
Vi fick ju dom igår så dom vänjer nog sig lite..
Menmen..
Nu ska jag ta på träningsoverallen för jag ska ut
och springa med Calle(2 km)
Sen ska jag duscha men jag skriver mer då.
//Selma♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!