Better Than Revenge♥

Hej!
Idag var jag med Ida & Liv på stan.
Köpte inget men gick mest runt & kollade.
Sen var jag,mamma & Fanny ett tag på stan,
Och så åkte jag till pappa & hämtade min skiva♥
En sak jag har glömt att berätta är att vi ska
ha en show i skolan för föräldrar,släkt,vänner mf..
Då ska jag sjunga solo♥♥
Ska sjunga Better Than Revenge med Taylor Swift♥
Har börjat träna på den & kan den nästan utan till.
Den är ganska snabb med många ord eftr varann
men jag är faktiskt jättebra på att sjunga snabbt & ändå
sjunga rätt,vet inte hur men har väl tränat på det länge ;)
Vi har redan haft en show för en klass från Ukraina
för 3 år sen.
Då sjöng jag solo med Good And Broken med Miley Cyrus.

//Selma♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!