God Jul♥

Hello!
Idag var jag som sagt med Liv♥
Men har inte gjort så mkt sen.
Handlat till imorn osv.
Nu kollar vi på den där
''uppestittarkvällen''
Spelar Bingo xD
Men imorn kommr jag antagligen
inte att blogga för det är ju julafton♥♥ :D
Längtaar!
Har massor av julklappar som jag såklart
skriver om på Lördag!
Men ville bara önska alla en
Riktigt God Jul♥
Hoppas ni får mkt julklappar ;)
Men nu ska jag gå tillbaka till Tv:n :D
Skriver om jag vinner nåt(hoppas) x)
Ville också säga att TACK för att ni läser våran blogg,
Har fått 65 i Sidvisningar :D
Tack det betydr mkt !
Kännr mig stolt ;))
Hoppas det snart blir 65 i unika!
Ne nu ska jag gå till Tv:n.
Ses på Lördag så tills dess:
God Jul♥♥
God Jul!
Sry att det är samma bild hela tidn.
Eftr Jul kommr det fler jag lovar!
//Selma♥♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


lillissss

supersnyggt kort:-))))).!!!

2010-12-30 | 16:18:21




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!