I miss you :(

Hej!
Sry att jag inte skrev idag.
Har köpt klart alla julklappar så var
på stan med mamma & fanny.
Jag vet att jag har blivit dålig på att blogga
men det är bara det att det är ganska
jobbigt för mig just nu & det är saker
som händer osv men det säger jag inget om här.
Men jag vet inte om jag ska fortsätta blogga(här iaf)
För det första har det blivit så lite bloggning nu
& om jag startar en ny blogg skriver jag
bloggens namn här såklart ;)
Men jag vet inte om jag orkar vill bara typ
dö nu lr nåt.....
Nu ska jag typ kolla vänner & äta godis ;)
Men skriver imorn om jag orkar.
//Selma♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sarsa

Finns alltid! <3

2010-12-18 | 15:28:36
http://ssarsha.blogg.se/
Selma

<3 !

2010-12-21 | 21:59:54




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!