Kmr inte på någon rubrik :d

Hejhej:)
Just nu gör inte jag så mkt men ska snart fixa lite musikk till min ipod,för att mamma vart tvungen att radera alla mina låtar! Hade typ 1033 låtar och då fixade hon så att jag bara hade AC/DC låtar och dom suger! G d jul i efterskott hann inte skriva igår för först så vaknade jag sen så skulle jag äta frukost sen åkte vi till fammo och åt lunch där och öppnade lite julklappar sen åkte vi till mamma och det var där vid 13.30 och då så skulle vi börja med maten till middagen för mommo & moffa skulle komma och nån till :) Sen åt vi och öppnade vi resten av julklapparna och sen så kollade vi TV,sen gick dom hem och då kom Barbro & Jonny och då spelade vi några spel
till typ 12 sen så gick jag och la mig och nu sitter jag och skriver här ;))
Ska senare skriva vad jag fick men nu ska fixa klart och vara inne på fb ett tag :) här kommer en liten bildbomd ;)
hej dåå ♥♥//Lina

              

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!