Badis..

Hej! Idag har vi haft gympa i skolan,då hade vi
hinderbana,den var jätte jobbig och vi var tvugna
att springa 6 varv runt den! Sen hade
vi handboll men det var ingen som passade mig:(Sen var jag med Lina och vi gjorde
Ett collage med Twilight! Sen gjorde jag ett med Taylor Swift!
Sen var jag och Lina på badis!
Sen efter det gick vi på sporthallskiosken(Direkten)
och jag köpte en festis och toj :I
Och när jag kom hem så lyssnade jag på musik(Taylor Swift)
Och nu är jag inne på Msn,stardoll och bloggar!
Snart ska jag äta kvällsfika och sen ska jag läsa
min bok(När jag hör din röst)
Den är jätte bra!
Imorgon slutar vi efter lunch(vid 12)
För Lärarna har P U S(Pedagogiskt utvecklande samtal)
Jag hade inget mer att berätta så jag skriver mer imorn!
God natt och sov gott//Selma<3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!