Hej hej!

Hej! Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag
men jag har varit upptagen.
Idag hade vi gympa och trä-slöjd på skolan,Det var kul!
Jag gör en hylla på slöjden..
Men efter skolan så var jag med Sara & Lina!
Det var också kul,Vi körde kurragömma.
Sen gick vi på badis.
Och jag kom nyss hem därifrån,
Snart  ska jag göra läxan..
Sen ska jag äta kvällsfika,
sen gå och sova!
Och så ska jag läsa När Jag Hör Din Röst<3
Den är jättebra!
Jag har kommit till sida 290 ungefär.
Sen har jag varit inne på stardoll och det är jag nu
också!
Jag vet inte om jag ska lägga in ett My MusicTips
eller nöja mig med det här inlägget....
Jag får se sen.
Godnatt och SovGott//Selma<3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!