Hej<3

Hej,Idag ska jag på ''konsterten'' igen och igår var vi där från halv sju till tio,och jag fick skit ont i fötterna:/ Jag ska iallafall dit kl.18.00 och vara där typ hela dan sen samma imorn!
Nu är jag inne på stardoll,msn,bloggar och lyssnar på musik(99-times) Den är så bra!
Snart ska jag äta middag sen ska jag packa mina ''scen-kläder'' för vi måste byta om typ 3 ggr...
Vi har fått en loage(vet inte hur man stavar menmen) Det är ganska coolt för det finns en sån där spegel med lampor på sidorna och en stol(sminkbord)
så var det när vi hade teater-föreställing också men då hade killarna en loage och tjejerna en.
Det är som kändisar har(sminkborden)hehe jag tycker det ser så coolt ut!
Det är iallafall ganska coolt när man sitter där och så sminkar nån en:)
Men jag hade inget mer att säga,Hejdå//Selma<3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!