Hemma<3

Hej jag kom för nån timme sen hem från Luleå..
Jag har iallafall varit uppe på mitt rum och lyssnat på musik(taylor Swift)
Men i lule så var vi på stan på lördag då köpte jag:
En Hannah Montana vit huvtröja,jeans
(både tröjan och jeansen från H&M)
Ett rosett-halsband från Bik-Bok
Och en cupcake-läppglans också från Bik-Bok!
två presenter åt Liv och lina från H&M
Öronhängen från Ur & Penn..
Jag hann tyvärr inte fota nåt i Luleå menmen...
På Lördag kollade jag,fanny och Louise på melodifestivalen,
när mamma och pecka var på boxnings-galan.
jag tyckte mest om:Darin(Your'e out of my life)
Elin Lanto(Doctor Doctor)
Cruzifi Barbara(Heaven or Hell)
Då köpte vi chips,popcorn,läsk och godis!
Det var gott!
Sen när mamma kom hem så kollade vi på en amerikansk film:
Sweet Home Alabama med Reese Witherspoon som huvudperson.
ni vet säkert vem hon är!
Den var jätte bra!
Sen köpte vi en trocadero till mig till tågresan hem, och sen gick jag till
''kiosken'' som fanns på tåget och köpte Sour-cream-chips<3
Och jag och Fanny spelade DS(mario Bros)
Sen åkte vi till mommo för att hämta hundarna och sen åt vi köttsoppa där....
Sen kom vi hem och jag tog en dusch!
och nu är jag inne på stardoll och bloggar såklart!
Det var allt för den här gången,Hejdå//Selma<3

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!