HK! XD

Hej! Idag hade vi HK som Selma skrev! Då gjorde vi fiskpinnar!(inte gott menmen) En viss person som vid namn Edwin förstörde dom! Plus att han kollade inte potatisen så den kokade över. Sen så vart det ett litet saltkrig! Dom som var med var jag ,Edein och Alexander!(Vi alla är i samma grupp) Och det är inte så kul att vara ensam tjej i gruppren men jag får väl stå ut!! Sen ska jag vara med Selma som hon skrev, Då ska vi spela Wii det är väldigt kul! Och idag ska jag äta tacos fast med kyckling istället för köttfärssås! Det sak bli väldigt kul! Och sen kanske jag ska sova hoss Selmas pappa ! Och isåfall så kanske vi ska kolla film! hihi kul! Ni får gärna kommentera inläggen om ni vill!( Det skulle jag uppskatta och kanske Selma också) Nu är jag inne på bloggen som ni märker också inne på stardoll! Skriver imorron eller senare jag vet inte! :P Och jag får tandställning den 25/2 det ska inte bli kul!!  Jag och Selma kanske kommer att lägga upp ett videoklipp på oss! Bara kanske!! Hej då <33// Lina

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mimmi

hej!

eran blogg är jätte rolig och jag läser den varje dag!

2010-02-05 | 16:30:11




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!