Igen..Men kul ändå!

Hej! Idag har jag varit i skolan såklartXD
Men min tröja blev förstörd på trä-slöjden och jag rev upp axeln på gympan:/
Så det var inte så kul..... Men Ikväll ska jag på konserten IGEN(vi har den IGEN)Inte för att jag är less på den(det är jag inte)Det är ju jätte kul att stå på scen och sånt(tycker jag)Jag ÄLSKAR att stå på scen och uppträda,sjunga,spela teater och sånt men jag är lite blyg men det betyder inte att jag inte kan stå på scen asså jag står ju där,och jag gör mitt bästa och jag är inte blyg lr nervös på scen,jag känner mig så hemma på scen fasst jag kan inte typ sjunga mot nån bara framför utan scen för då är jag jätte blyg men på scen är jag inte blyg!
Och det stör mig inte heller att alla stirrar på en,jag behöver ju inte precis stirra tillbaka xD heh....
Men iallafall,Nu är jag inne på stardoll och jag ska snart äta middag,sen packar jag med mina ombytes kläder sen åker jag till folkets hus(där konserten är)
så jag har fullt upp HELA dan hehe, Lite jobbigt att bara en (kanske 2 personer kommer dit)
Det hade varit kul om fler kom:(
MEEEEEEN varför hoppas att jag skulle få pytte lite uppmärksamhet för en gångs skull,och VARFÖR hoppas att nån ville kolla på MIG??hade inte förväntat mig att nån skulle komma egentligen, så EN person är ju NORMALT för mig eller ja ingen som kommer är normalt för mig...
Jag hade ju kunnat hoppas att mina bästisar skulle komma men N E J!!!
tydligen så får jag ingen uppmärksamhet den här gången heller..
Nu vill jag inte bara tycka synd om mig själv(sån är inte jag) Jag försöker inte heller få uppmärksamhet och jag bara H A T A R såna som tror att dom är bättre än alla andra!
Jaja det var ganska mycket så jag har ingen mer att säga lr ja skriva...Hejdå//Selma<3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


linus

du e svin blyg i klassrummet men it på rasterna nä du pratar me liv man hör ju knappt va du säger i klassrummet

2010-02-06 | 10:36:27
http://selmalina.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!