Loste ankmunk!

Hej! Idag har jag såklart varit i skolan,
nu är jag med Liv! Vi har varit ute och varit inne på datorn.
Hon ska sova över även om det är torsdag men spela roll'
hehe...
Nu är vi inne på stardoll och jag skriver ju ett
inlägg.
Hon har ätit här,vi åt chili-corn-carne!
Det är gott!
Jag ska berätta en rolig sak:När vi kom hem och åt en macka så såg
jag en vit pipleksak åt hundarna
 jag ba:En vit anka!
Liv ba:Va?
Jag:där->
Jag:fula ankungen är det ju!
Liv:Jaa,Loste ankmunk!
Jag:ööööö va? haha(skrattar jätte mycket)
Liv:Oj vad heter det då??
jag:Inte loste ankmunk iallafall,Den heter den fula ankungen!
Liv:Oj haha,Jag kom inte på vad den hette ^^
        SLUT
Och när vi åt middag:så skulle vi tacka för maten jag ba:Tack för maten den var god,Loste ankmunk såg en ko!hahahahaha....
Liv:(skrattar JÄTTE mycket och jag med)
Aja ha det bra hejdå//Selma och Liv<3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!