Morots-Muffins<3

Hej hej,Idag har jag varit i skolan.
Då hade vi bild och HK!
Vi hade ju fler lektioner men dom var roligast!
På bilden fick vi måla nån sol med vattenfärg...
Och på Hemkunskapen så gjorde vi morots-muffins<3
Det var jätte gott,Vi fick vara två och två
och jag var med Liv!
Jag ska kanske göra såna snart hemma också.
Sen var jag med Lina i typ 10 minuter och när vi
skulle gå ut med hundarna så skulle Lina säga att hon var med mig
till sin mamma(hemma hoss henne)
Men då skulle dom till Björkliden så jag
 kunde inte vara med henne:/
Sen var jag ju ute med hundarna,
Sen kom jag in och nu är jag inne på:
Stardoll,bloggar..
Jag är ledsen att jag inte har haft nå bilder men
sladden som man för över bilderna från kameran
till datorn är hoss pappa så jag kan tyvvär inte:(
Men iallafall...
Jag skriver nå mer sen och jag ska nog skriva ganska många
inlägg idag:I
Vi ses sen men till er som blir borta:Trevilg Helg!
Hejdå//Selma<3

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!