Mot Luleå!

Hej! Idag ska jag,mamma,pecka,fanny och Louise till Luleå
över helgen!
Vi ska åka tåg och tåget går kl:Halv 6!
och klockan är snart 5!
Åååå jag längtaar!!!
Vi kommer fram ganska sent så då hinner vi nog inte göra så mkt...
Men imorgon(Lördag) så ska vi gå på stan och shoppa<3
Sen på kvällen ska mamma och pecka på proffs-boxnings-galan!
Dom är borta i några timmar så jag,fanny och Louise är ensamma
i lägenheten!
Vi är borta hela helgen så jag kan inte skriva men på söndag när
vi kommer hem så ska jag nog skriva och då får ni se lite bilder
från Luleå(jag ska ta med min kamera och fota)
Men jag Längtar JÄTTE mycket jag har typ sett fram i mot det sen
ungefär 2 veckor sen!
Och jag gillar att åka tåg,det är så mysigt!
Jag har iallafall packat nu och vi har ätit middag så snart
åker vi till tågstationen!
Det kommer bli så kul!
Eftersom jag ska till Luleå och Lina tror jag ska till björkliden så
kan vi ju inte uppgradera på hela helgen om inte Lina stannar hemma...
Men på söndag skriver jag nog väldigt mkt om min helg!
Och vad jag har köpt.
Men iallafall,På skolan hade vi HK och vi gjorde potatis och purjolökssoppa,
Den var inte så jätte god men jag och lina gick till bamba och åt hedvigssoppa istället.
Jag hade inget mer att berätta,Ha det bra,hejdå//Selma<3

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!