På Gympan...

Hej! Idag har jag varit i skolan såklart och på Gympan eller ja efter gympan så när vi stod och bytte om så var det en  dörr öppen det finns för en glasdörr sen en trädörr efter hallen innan man kommer in i tjejernas omklädnings rum,Då såg Ida(min kompis) Att nån gubbe stod och tittade in på oss! Sen kom han tillbaka och stod inne i hallen bakom trädörren!! Men han sprang iväg för alla började typ skrika...Så ingen vågade gå hem ensam och jag och Lina följde med Moa en bit sen så var jag med Lina och vi spelade Wii(Super Mario Bros) hehe det är så kul!
Sen kollade jag TV ett tag och har nyss städat blä menmen det måste man ju göra ibland om man inte vill ha ett smutsigt rum lr ja hus då...
Snart ska jag plugga lite och nu sitter jag i allafall och bloggar och är inne på stardoll...
Hade inget mer att blogga om men jag skriver mer sen hejdå//Selma<3

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!