FÖRLÅT!

Hej! Förlåt att jag inte har skrivit något på länge!Men idag har jag varit i stallet!XD Vi hade ridning!! Det var väldigt kul! Och idag på rasten så halkade jag och landade på svanskotan!! Det gjorde väldigt ont! På stallet så red jag Sillen!! Han är väldigt skumpig!Då hade jag fortfarande ont sen jag ramlade! Så nu har jag väldigt ont i svanskotan!! Ska kolla robinsson nu sen göra något annat! Sen tror jag att jag ska gå och lägga mig!!Och imorron är det fredag!! Väldigt skönt! Idag hade vi en vikarie som var kanske konstig!En gång när hon skulle hjälpa mig så gick hon bara! Det var inte kul!Och så har någon tagit min linjan!!!Men så fick jag en av Sara!!Och imorron har vi HK,då ska vi göra pizza!! ska kolla robinsson nu hej då skriver kanske imorron <333// Lina
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!