Hej hej:)

Hej,jag kom för ett tag hem från badis med Lina och Sara!Vi hade väldigt roligt sen efter gick vi på kiosken så jag köpte en trocadero.Idag på gympan glömde jag gympa-tröjan:/och Lina hade gjort illa knät så vi var inte med på gympan,då fick vi ta tid när dom andra hoppade studsmatta!Jag ville också hoppa för det är så kul:)Men så blir det ju ibland;)Nu sitter jag här och bloggar(som ni nog förstår)men ändå,Snart ska jag sätta på pyamasen sen gå och läsa andra twilight-boken:När jag hör din röst..Imorgon blir det ingen skola för mig för jag åker till Gällivare och hälsar på Farfar på sjukhuset,han mår inte så bra:(Så jag ville hälsa på honom...Imorgon skriver jag nog inte lr kanske på kvällen när jag kommer hem för jag kommer vara borta hela dan,Jag ska snart släpa mig i sängXDHar inte något mer att skriva om men jag tror att Lina skriver ett inlägg snart Men Godnatt så länge<3Hejdå//selma

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!