I Gällivare

Hej,nu är jag i gällivare som jag har sagt igår är jag här för att hälsa på min farfar och han mår rätt så bra ändå!Jag har varit här sedan 10 och nu är klockan kvart över 5,och jag vill hem!men nu är jag på datan och har nyss gjort mina läxor..Jag är jätte hungrig men cafét har stängt så jag får äta senare:(Jag är nu inne på pappas jobb-dator så jag kan inte lägga in bild-inlägg så det får bli tråkiga ''text'' inlägg om min dag...Jag vet inte hur länge vi kommer stanna här men vi väntar tills min faster kommer så åker vi hem men vem vet hur lång tid det tar??så jag är väl  hemma vid 8-10 tiden:/Jag har inte nåt mer att skriva om men Lina SNÄLLA skriv längre inlägg!!!!!!Jaja vill inte vara taskig men ända man får inte läsa mkt av dina inlägg eftersom du skriver så korta(ta det inte personligt jag bara säger)(inget illa ment;)) Det är iallafall väldigt fin här på sjukhuset och så här var min dag:först kom vi hit och satt här nån timme,sen gick vi och fikade och jag åt ett wiener-bröd och en trocadero,sen gick vi tillbaka och var här ett tag,sen åt vi lunch(jag åt:kyckling och potatis)i resturangen..,sen hämtade vi mina grejer och köpte sen en Fanta exotic åt mig(Mums)sen gjorde jag matte-läxan och sen skrev jag en berättelse och nu sitter jag här...NU har jag inget mer att berätta så ni får ha det så bra så länge och HOPPAS att Lina skriver ett LÅNGT inlägg snart;)Hejdå<3//Selma
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!