Idag...

Hej!Idag var jag i skolan..Nu är jag med min bästis Liv,hon ska sova över här!Jag har också gjort en till blogg:Sempans.blogg.se!Jag och Liv har köpt chips och läsk och så ska vi poppa popcorn sen har vi kommit på Chickon!det är GrillChips med popcorn på.Det är jätte gott!Prova det nångång!;)Snart ska vi bädda i källaren och poppa popcorn,hälla upp läsk och ''hälla'' upp chips och så ska vi spela Super Mario Bros på Wii!Det är jätte kul att spela wii för vi har en hemmabio i källaren:)Det är kul för jag och liv klarar ALDRIG bossen på värld 5 och 2:DVi ska vara uppe så länge vi kan i natt men det går inte så bra för Liv somnar alltid;)Heh..Vårt rekord var i kurra(min stuga)när vi sov i husvagnen så satt vi och ritade till 7 på morgonen och sov från 7 till 10:D
Nu ska sätta på pyamas och göra i ording i källaren:DLiv ska bara logga in på sin blogg!Jag har inget mer att berätta men ha en mysig kväll:)Så får jag se om jag bloggar mer ikväll men det tror jag inteXDHa en mysig kväll somsagt;)Godnatt^^//selma
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!