Inte uppdaterat...

Hej,Nu har inte jag lr Lina uppdaterat bloggen på ett tag.....Lina sov iallafall över hoss mig på fredag!Nu har jag JÄTTE ont i magen och nacken:/
Idag har mommo & Moffa ätit här och nyss åt vi blåbärs-paj som fanny har bakat:) Och igår var vi hoss min kusin Lina och spelade Sims..Och Lina(inte min kusin)SKULLE ringa idag för vi SKULLE gå på BADIS men det gjorde hon INTE!!Men ändååå jag ska på badis imorgon.
Nu är jag inne på stardoll och bloggar(såklart) och snart ska jag lägga in My MusicTips<3 och vi får hoppas att Lina skriver ett inlägg!Det blev ett kort inlägg men jag lägger ju in ett till snart!hejdå//Selma
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!