Mätt!!!!

Hej jag är väldigt mätt!!! Jag har ätit köttsoppa hos mamma senåkte jag till pappa och åt tårta !! Senare ska jag äta mer !!!( OM jag orkar!!XD) Och har väldigt ont i knät!!! Men jag måste stå ut!!! Och jag kanske måste ha krykor!!!!!!!!:(:(:( Jag hoppas såklart att jag inte får det men jag vill iallafall få det!!! För då känns det inte lika mycket!!! Men då måste jag få hjälp med att ta tallriken i skolan!!!! Och om det blir värre så måste vi till sjukhuset!! (hoppas inte) Men skolsköterskan kollade och sa det!!!Också fick jag inte gå på ridningen!!!! Jag blev väldigt ledsen och sur!!! Då får jag inte träffa Odessa min sötnos!!!! Men nu något roligare!!! När vi körde Varulv(jaga) fast jag kunde ju inte vara med!! Då bytte jag och en Mikkis(Mikaela) kläder!! När Alva skulle ta Mikkis(det var ju jag!!!) så sa hon att Mikkis var men då vände Mikkis som hade mina kläder då vart Alva rädd!! det var väldigt kul!!! Då var ju hon igen!! Sen hlkande Mikkis 2 gånger!! Jag ,Puff(Liv) och Alva skrattade väldigt mycket!!! Hej då skriver imorron// Lina
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Dedu!

Vad du skriker mkt Lina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! D;

2010-01-23 | 21:24:04




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!