Min otursdag!!!!

Hej alla som läser våran blogg! :P Idag har jag varit i skolan!(som vanligt!XD)men iallafall så var det väldigt väldigt kallt ute och vi fick vara inne på rasterna!! Så då virkande jag åt Mikkis!! Hade nästan inget att göra så då gjorde jag det!(men det var iallafall kul!XD)också gjorde vi pizza på HK! Det var kul!Och sen så vaar jag med Selma! Ett litet tag för jag vart tvungen att åka till Kurra(Kurravaara) Så då han jag inte vara med Selma så länge!När jag skulle gå till bussen så klart så skulle något hända! Då halkande jag och ralmlade på svanskotan IGEN! Det gjorde väldigt ont!Vi var hoss Selma när jag vra  med henne! Idag har det varit min otursdag! Olycka nummer 1.Någon hade tejpat för kranen när jag skulle drika då vart jag nästan helt genomblöt!:( Då fick jag värsta dampet och kastade min mugg och sprang ut ur klassrummet!! Olycka nummer 2. När jag skulle ta en macka på maten då var det en smörklick på golvet!,såklart så skulle jag trampa på den!perfekt olycka nummer 3. När jag skulle äta min macka så skulle jag såklart tappa den ner i tallriken! Olycka nummer 4. När jag skulle ta in ved det var slut så jag ville ha en eld!Då tappade jag först vedkrogen när jag skulle fylla en annan korg,sen när jag skulle hämta ved då gick det bra! Men när jag skulle bära in den så fick jag inte upp dörren då kanckade jag och Emma var ju såklart så sölig att jag tappade korgen IGEN! Olycka nummer 5. Då när vi hade ätit tacos så hände inget iallafall men efter när jag skulle ta ett chips så var det en liten bit till som jag inte såg också när jag tog chipsen så tappade jag den lilla chipsbiten och såklart just in i min dricka så då smakade den inte så bra!!! Men då hällde jag ut den!! Skriver imorron godnatt <33//Lina
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


limpan

haha fan va vi skrattade när vi hade tejpat för kranen

2010-01-30 | 10:59:08
http://selmalina.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!