Skola Imorn:/

Hej!Nu sitter jag framför datan och lyssnar på Kate Voegele(Only fooling myself)Och sen kom jag att tänka på hur JOBBIGT det blir att börja skolan imorn!tänk man måste andvända hjärnanXDOch Jobba matte ja det blir ju kul med t ex:Bad,Gympa,Bild,Eng,rast,HK,Slöjd (dom ända ämnena som är roliga)Jag längtar till sportlovet för då ská jag pappa och Fanny till björkliden och åka Slalom!!!Det är så kul att äntligen få komma ut och åka i Björkis:DOch det är så mysigt att bo i små stugor som vi hyr!Fasst man får ont och börjar frysa om tårna efter typ 4 timmarXD vi åker från morgonen till kvällen typ :)Nu hinner jag nog inte blogga mer för dagen så jag önskar er en bra kväll och en rolig skolstart!Och bilden på skolan är den skolan jag går på i Kiruna:)Hejdå//Selma
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!