Skolan...

Hej!Idag har jag TYVVÄR varit i skolan;/Vi hade Matte!Och jag som trodde att vi inte skulle jobba så mkt första dan i skolanXDPå gympan idag hade vi typ bara lekar..Och min blodapelsin som jag hade tagit med mig till skolan idag var SvinSur!!Men den var JÄTTE god ändå!Jag älskar apelsiner!:DEfter skolan var jag med Lina och vi var hoss mig och spelade Wii men hon var bara här i 1 timme för hon skulle hem och äta så hennes mamma kom nyss och hämtade henne.....Just nu är jag inne på Min favvohemsida:Stardoll!Den är jätte rolig och min ''gubbe'' heter Zezzi9898 kolla på den!Nu har jag tyvvär inget mer att skriva om och jag ska snart gå och äta middag sen ska jag på Handbollsträning!:)Orkar egentligen inte göra det men det är ju så kul med handboll!Hejdå//Selma
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!