SnöFestivalen

Hej,Idag har jag,Liv,mamma,pecka & Louise varit på Snöfestivalen!Vi var först och kollade runt sedn fikade vi på café oskar,sen gick jag och Liv och kollade runt i olika affärer sen skulle vi köpa varsin hårspray och när jag hade betalat så hade ju kassökskan stoppat ner min hårspray i påsen men jag visste inte det och så tog jag hårsprayen (som var Livs)Från bänken (jag trodde att det var min)Kassöskan bara:Nemen Hallå den där har du ju inte betalat!Jag typ:Oj,och ställde tillbaka den,Det var JÄTTE pinsamt!Liv typ:Det var min och kassöskan ba:Då lånar jag den..Jag ville bara sjunka genom golvet och aldrig komma upp igen!Nu ska jag kolla robinsson!Hejdå och godnatt<3//Selma<3

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!