Bilder från igår.

Jag vet att jag har varit jätte dålig
på att blogga dom senaste dagarna,
men det är ju sommarlov och då vill
jag ju vara ute.
Sen så är det ju Kiruna Festivalen nu
så då är jag ju där.
I morse regnade det men nu är det sol.
Om nån timme ska vi gå.
Sitter nu och lyssnar på spotify..
Lite bilder från igår:


Nanne Grönvall & Amy Diamond hade en show tillsammans.

Nanne.

Amy.

//Selma♥



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lina

Hej :) Tänkte bara fråga om det är okej att lägga ut dina bilder från Kirunafestivalen på min blogg? :) Skriver självklart att det är du som har tagit bilderna och jag länkar till din blogg! :)

2010-07-03 | 20:42:07
http://nanneonline.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!