Göteborg

Hej!
Jag har inte orkat skriva på hela dan menmen..
På morgonen ös regnade det & åskade :/
Men sen slutade det åska & regnade bara lite
så jag gick ut och sprang runt berget igen.
Har bestämt mig att jag ska börja springa en gång
varje dag tills vi åker till Göteborg nästa vecka.
Vi ska åka med husbilen(Jag,Fanny,mamma,louise & pecka)
runt i Sverige.
Först ska vi till typ Storforsen,
sen vet jag inte men vi ska iaf till Göteborg :)
Vi ska vara där i 5 dagar.
På Fredag & Lördag(Vi kommer till göteborg på Fredag)
ska vi på stan & Universeum.
Sen på Söndag & Måndag på Liseberg.
Och på Tisdag ska vi på Lotta På Liseberg :D
Vi ska vara borta i 2 veckor.
Och nångång ska vi till Haparanda.
Då ska jag & Fanny kanske köpa 2 Chinchillor♥
Dom är så söta!
(Kangos)
//Selma♥


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!