Kangos

Hej!
Vi kom hem från Kangos vid 7.
Men jag har inte hunnit skriva.
Det var jättekul på fotbollsskolan!
På Måndag fick vi en vit t-shirt där det
står Selma,svarta träningshorts,fotbollssockar
& en buff.
I min grupp var det 97/98:or.
Först sprang vi 2 varv runt alla planer(6 planer)
och tränade och sånt.
På tisdag-onsdag var det Interna Serier & då
var jag,Anna & Jennifer från min grupp & så var det
flera älder också.
På Torsdag var det cup,då spelade:Liv,Selina,Ebba,josefin,
cornelia,alva,ellen & jag då i min grupp.
V vann alla matcher.
Först vann vi mot Hakkas med typ 6-4.
Sen mot Pajala med 5-4,
och sen mot Junis 1(vi var junis 2)
med 10-1 :D
Så vi kom till final.
Fasst då förlorade vi med 3-5 :/
På Måndag sov Liv över hoss mig :)
Då kollade vi på fåren som var en bit bort från vårat hus.
Här kommer bilder från veckan:
Jag & Liv ^.^

Liv & ett får

Jag & ett får(råkade blunda xD)




Ett får hade fötts utan öronsnibbar :/
Men den var jättesöt ändå♥

Jag på fotbollsskolan(Interna serier)

jag igen

på Fredag åkte vi och fiskade för det
var laxfestival på Lördag & laxfiske-tävling.
Där grillade vi korv & fiskade♥

Där fiskade vi.

Igår cyklade jag & Hanna till en ''sand'' strand
och badade!
Vattnet var jättehärligt men väldigt kallt och det tog ett tag för mig att komma i..



Inte riktigt lika fin som stranden i Hoi An..

//Selma♥







Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!