Jag Idag

Har lite svårt med det där med rubriker..
Kommer aldrig på nån så skriver dagen,
tråkigt menmen..
Idag vaknade jag halv 11 men jag var
så trött så jag sov till 11.
Det är fint ute;soligt osv.
Så vi åt frukost ute.
Sen gick jag,mamma,Calle,Walle & Ali
och sprang.
lr jag spran och Ali & Walle följde med mig.
Mamma gick med stavar med Calle som är
lite lat x)
Sen tog jag en dusch,
Fixade mig:Lockade håret mm..
Men nu har jag faktiskt lärt mig att locka själv.
''är ganska stolt'' x)

Dålig bild menmen..
Jag Idag:
Lila linne:H&M
Gitarrhalsband:Glitter
Jeans:Lindex
Jeansväst:4-teen ♥x♥o♥x♥o♥


Nu ska jag gå & äta.
Vi ska äta kotletter & klyftpotatis♥
//Selma♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!