Manikyr♥

Hej.
Nu har jag just målat nalarna!♥
Först så skulle jag bara måla 1 färg,
men sen så hann jag bara måla 1 nagel
då först kom jag på att jag ville ha 2 färger!
Detta behöver du:
Nagelacks remover (jag använder depend)
2 olika nagellack (eller 3 osv....)
2 tops.
''Klistermärken''

1. Måla Halva nageln men ena färgen.
Gör så på alla fingrar.

2. Låt det torka.

3. Klipp sedan ut en rak kort linge av klistermärket.

4. Sätt det vid kanten från det andra färgen.

5. Måla på den andra färgen.

6. Låt det torka.Men ha kvar pappersbiten.

7. Ta bort pappersbiten. Och sen Tar du en av topsen och sätter lite nagelacks remover och tar bort
om det har kommit något utanför.

8. Sätt lite handkräm lr hudkräm på den 2 topsen och smörj runt naglarna där vart du har
tagit bort nagelack.



Snart klar.

Handkräm

Resultatet men det blev lite suddigt.
hejdå ♥♥//Lina
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!