OMG Eclipse om en timme♥

Idag var jag,mamma & Fanny
 på stan och köpte presenter åt
Fanny & Pappa som fyller 14 & 43 år snart.
Jag köpte också:en jordgubbsansiktsmask på Kicks;20 kr
En skål från Bukts;35 kr
en badgrej från Lenas Presentbod;20 kr
en doft ''påse'' från Lenas presentbod;25 kr
Snart ska jag & mamma på Eclipse♥
alla grejer jag köpte

bad grejen..

skålen,ska ha smycken i den ;)

ansiktsmasken.

doft ''påsen''

Jag idag..
Eclipse om en timme,ska köpa popcorn.
Sen åker vi till Kurra och kommer hem på Söndag.
På Söndag åker vi till pappa & därifrån till Kangos.
På Måndag-Fredag ska jag vara med i Fotbollsskolan i Junis.
Nu ska jag fixa naglarna x)
Ni får se hur det blev sen om jag hinner innan vi åker till Folkets Hus.
//Selma♥


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!